Aysenur-0 ben 2 kez grip olmuştum, ikisinde de parol vermek dışında bir şey yapmadılar özel hastanede dahil 😊 çok agirsa antibiyotik tedavisine başlarız dediler ben riski girmedim. Parol de kullanmadım, dua etsem parolden daha yararlı olur diye düşündüm. Dinlenin bolca, bir de öksürüğünüz varsa pekmez ve tereyağı geçirdi benim sadece. Ben bir sürü yöntem denemiştim