seydd25 Haticeburak06 Çok geçmiş olsun hemen bol vitamin tüketin ve bol su Allahın izniyle birşeyiniz kalmaz eğer hasta olursanız da en etkili çözüm bal limon zencefilli açık çay inanılmaz iyi gelmişti bana 😊
Haticeburak06 Betren gece uyurken dediğiniz gibi şikayetlerle uyanıyorum 1 haftadır.. Doktora gittim idrar yolu enfeksiyonu çıktı ilaç kullanıyorum ama geçmedi gece çok kötü oluyo karnım 27 olduk bugün 🥲
seydd25 ogretmen1anne_ Enn güzel kısmı😍 bizde dolapların yapılmasını bekliyoruz 1 buçuk ay içinde teslim edeceklerini söylediler umarım yetişir 🥹
Yazgan1 tatlibebegim_ hiç bi şeyim hazır değil her şey olduğu gibi kutularında duruyor. Sanki çok erken gibi geliyor bana 🫢 birde haftaya resmi olarak iş yerinden izine ayrılıyorum o sebepten 32. Haftadan sonra yaparım diye düşünüyorum ama geç kalmam inşallah 😞 çamaşır deterjanı tavsiyeniz var mı
seydd25 Yazgan1 Bence hastane çantası 30’lu haftalarda hazırda beklese daha iyi olur çoğu kişi o haftalarda hazırlınığımı yapıyormuş bende öyle yapmayı düşünüyorum sizin hazırlama zamanı gelmiş gibi sanki 🌸
zeynepsg Yazgan1 ben de izne çıkacağım 2 hafta sonra sizin gibi o zaman yapmayı düşünüyorum her şeyi bence çok da geç değil 32. Hafta. Deterjan olarak “Siveno” aldım içeriği tamamen doğal diye araştırmıştım burada de çok öneren oldu umarım memnun olurum
Serendipity16 Betren 28+2’yim bugün 27. Haftada belli oldu hep yatıp dinleneceksin dedi doktor gezmek dolaşmak yok progestan verdi fitil olarak bi de kasılma önleyici ilaç verdi magnezyum kullanıyorum uzun zamandır zaten sizde kullanmıyorsanız kullanın
Gulizartas seydd25 bizde 28+2 olduk bakalım ne zaman gelecek normal de Mayıs 22 ama benim doğum günüm Mayıs 20 inş o gün gelir kızımla aynı gün doğmuş oluruz 😍😍😍😍😍
Betren Serendipity16 ya korkmayın diyorum ama gittim normal ultrasonda bakti sadece 2 gundur de magnezyum kullaniyorum yeni verdi iste
Mommm52 29 haftalığız doktorumuz dönmediğini söyledi sizin bebekleriniz ne durumda kızlar ben hep ayaklarını aşağıda hissediyorum
Boncukk123 Mommm52 benim de çoğu baş asaga canım bazen dönüyor demek ki sanki vajina içinde ayağını hissediyorum öyle sızlıyor doktoruma sordum suan için çok erken dedi doğumu konuşmak için bende endişe etmeyin 🤲🏻🌸
Serendipity16 Betren çok korkup stres olmayın tabi ki ama bir dahaki randevuda vajinal olarak bakılmasını isteyin çünkü en net sonuç vajinal anlaşılıyor siz yine de kendinizi çok yormayın yatıp dinlenin benim ayakta kalınca falan çok sert olurdu
cihangirgozde Mommm52 3 yastıkla yatıyorum inan ki gene de uyku haram günde 3 4 saatten fazla yatamıyorum :(