Ezgi2 30 küsürle uyumlu dedi doktorum. Çarşambadan beri bütün tuşlara aynı anda basmaya başladım. Sabahları 2 yumurtaya peyniri 2 dilimi çıkardım günde 2 muz yiyebildigim kadar ceviz.. umarım pazartesiye kadar az kilo alır. Yarın 33 hafta oluyoruz çok bir zamanımız kalmadı. Az kilosu olsun normal kiloda olsun kuveze girmesin istiyorum. İnşallah hepimiz bebeklerimizi sağlıcakla kucağımıza alırız 😔🩷