haticealg Selammm arkadaşlarrr ben 5 aylık hamileyim ve hiç kilo almadım göbeğim falan da yok sizce kilo almamam normal mi ettafımdakiler hep 3 ayda 4 kilo işte 5 kilo aldım falan konuşulunca canım sıkıldı biraz , ama bebeğim sağlıklı çok şükür
Burcu-2634 haticealg önemli olan bebeğin kilosu oda güzelse bence hiç kendi kilonu takma ben ilk hamileliğim de 2.5 kg ile doğuma gitmiştim 😂
Bekledigimmucizemm haticealg ben ilk 4 ay asla kilo almadım aksine 5 kilo verdim ve hamile olduğum belli olmuyordu şu an 8 aylığız ve baya belli oluyor hemde 15 kilo almışım bu süreçte takılma zamanı gelince alıyorsun ve koca göbüşlü oluyorsun 🤰🐣
Hulo2105 haticealg 15. Haftaya giricem 2 kilo aldım gibi. Göbeğim azcık var. İştahım yok ama bi kahvaltıyı düzgün edebiliyorum akşamları midem bulanıyor ve yanıyor
Dlnoz Ne güzel sağlıklı beslenip kilo almıyorsan bu iyi birşey bebeğin de sağlıklı iç karın genişse karnın belki ondan çıkmadı
haticealg Bekledigimmucizemm yaaa etrafımda hep 15 20 kilo alan hamişler olunca bende kendi kendime kuruntu yaptım
Tupbebekile Kızımda 86.600 hamile kalıp 40. Haftada 86.650 ile doğuma girdim 3.250 dogdu Gebeliğimde ikiz bebek 96.700 le hamile kalıp 36. Haftada 96.800 le doğuma gittim 2.000 - 2.200 doğdular Şuan 3. Gebeligim 37. Haftadayim 82 ile hamile kaldım şuan 84 kiloyum en fazla bu gebelikte kilo aldım 😅
Tupbebekile Kubi12 Kubi12 ilk gebeliğim 4. Tüp bebek tedavisinde ikizlerim 7? Tüp Bebek tedavisinde oldu. Şuan 37 haftalığım 10. Ayda kendiliğinden hamile kalmışım
curlysister haticealg aynı soruyu ben de 2 gün önce doktoruma sordum bebek iyi olduğu sürece sıkıntı yok zaten 6. Aydan sonra kilo alman ideal olan demişti 🙏🏼 bir de normale göre bir tık kilolu hamile kalan kişiler çok almıyor gördüğüm kadarıyla
Kubi12 Tupbebekile Allahım çocuklarınızı size bağışlasın yokluğunu göstermesin inşallah . Bende 5. Gün embriyosu 2 tane koydurdum yarın kese için muayeneye gideceğim bakalım inşallah