Diana_96 Doğum yapan anneler💐 Bebeğinizi doğumdan önce denilen kiloyu aynı mı, ne kadar doğru, ya da gramlar ne kadar oynayabilir?
Yaseminn2345 Bunu ben de çok merak ediyorum. Benimki biraz tombiş şu an ama belki doktor fazla ölçmüştür diye avutuyorum kendimi😄
izobellaaa-_- 3400 diyordu 2930 doğdu 🥲 1. Hamileliğimin paketini bu doktordan almıştım sonra 2. De almıştım geçen gün değiştirdim aynı hastanede başka doktora aktardım makinesi çok eskiydi ilk doktorumun bu da en yenisi bakalım yine fark olacak mi😀
Smy17 Diana_96 en son 3500 ölçülmüştü ama başka bi hastaneye gitmiştim kendi doktorumun cihazı değildi. O ölçümden 4 gün sonra 3100 doğdu bebeğim
Canan-06 Diana_96 ilk bebeğimde 4.200 dediler 3.600 e düştü normal doğum yapmıştım ertesi gün hastaneden çıkarken 3.400 e düştü sonradan toparlandı
Nnoktaa Diana_96 37+4 kontrole gittiğimde 40’a kadar bekler şu an 3 kilo üzeri dediler. 38’de doğdu 2900 😬
Kelebek1_ Diana_96 valla ultrason da farkediyor sona doğru özellikle tam ölçüm yapmıyor cihazlar 200-300 gr oynama oluyor doktorum bu hafta 3.450gr ölçü ama 2.900 falan dedi yani