Sevvooo Kizlar iyi akşamlar bugün çati muanesi oldum nişanim geldi biraz önce be hala geliyor ne yapmam lazim tecrübeli anneler 😔
Assistans Sevvooo Çatı muaynesinden sonra lekelenmemizin gelmesi normal fakat çok yoğun kanamanız varsa doktorunuza haber vermeniz gerekiyor
Harmoni Hemen gitmelisin doktora benimde kanama ile başladı doğum 36 haftadaydım hatta cok şükür sağlıkla oldu
Harmoni Cns_mry normalbaşladı herşey önce kanama sonra su sonra sancı hepsi peş peşe oldu kanama cok olduğu için sezeryan oldum
momof3 Sevvooo Yoğun Kanama değilde nişan şeklindeyse doktorunuza danışın muhtemelen doğumunuz yakın demektir 😌 Benim de Çatı muayenesi sonrasında nişanım gelmişti ve ertesi gün Doğum yaptım ama herkeste aynı olmuyor tabii
Sevvooo Baya geldi kizlar doktorumu aradim istersen gel dedi Bende sancımın gelmesine bekleyip öyle gidicem ama hala akıntım var ara ara 🤭