Kızımın 2 yaşına 1 hafta kaldı tuvalet eğitimi vermeye başladım bugün gayet şimdilik başarılı yani ara ara oluyor sinir krizleri ama içimde , 😁 sorum şu ki kızlar gündüz eğitimi vermeye başladım sizce gece de uyuduktan sonra bez bağlamalı miyim yoksa bağlamadan hem gece hem gündüz eğitimini tamamlamali miyim bilemedim tecrübeli anneler var mı aranızda bir öneri atsanız üstümüze 😁😊