Melekabdullah Kizlar dikis yerimin sag ust tarafinda yumurta gibi sislik var elime geliyor sanki icine yumurta koymuslar bastirinca aciyor boyle bir durumla karsilasan varmi?😔
Asibel Melekabdullah benim bir kaç yerinde vardı doktora da sormuştum zamanla geçecek dedi. Dediği gibi de oldu geçti kendiliğinden.
Aysenurates43 İç karnını düzgün dikmek mümkün değilmiş dikip dikip en son kalan potluğu köşeye toplayıp büzdürüyorlarmış akrabamın da öyle korkmayın
Betul95 Benim doğumdan 2 sene sonra aynısı oldu. Bir çok kez doktora gittim ultrasonlada baktılar ama hiçbir şey bulamadılar. Aylardır geçmedi.
Melekabdullah Gittim doktorum su toplamis biraz knama var ama sorun olmuyor zamanla geciyor korse kullan gecer dedi rahatladim insaAllah gecr