selam kızlar,
ilk bebeğime hamileyim. kızım için şu yeni üstü çatılı yere sıfır yataklardan almak istiyorum hareketlendiğinde kendi inip çıkabilsin diye. odasını benimsesin ve hareketlensin istiyorum, ama yanlış mı düşünüyorum? allah korusun ama tehlike yaratabilir mi bu durum? yüksek ve dört tarafı da uzun korumalı yataklardan mı almak gerekir?