3babynur fff9898- ayın 19 bekleyin bence zaten 19 gün kalmış en azından 3 hafta daha büyür 18 hafta olur içiniz rahat eder yaparsiniz partinizi
Anneelikk İlk çocuğu mu 13+1 de öğrenip yaptım değişmedi çok şükür . Şuan 13+5 doktor erkeğe benzetti ama bende bekledim parti için özele gidip öğrendikten sorna yapacam inşallah. Bence yapın değişmez inşallah
fff9898- Anneelikk 12 haftalıkken belli olmuştu suan 15 haftalık olacak ayın 19 da kontrolüm var o yüzden dedim bekleyim mi 🥰