YeniGelinMeselesi Bugün az su içtim ondan sanırım alt bölgemde yanma sızlama var ne zaman az su içsem böyle oluyor hamilelikten önce yoktu böyle bişey sizdede oluyormu ne kadar su içiyorsunuz benim normalim 3 litre genelde 🙆🏻♀️
mavikalpvemavikalp YeniGelinMeselesi ay çok sıkıldım ben su içmekten artık birde kış aylarındayız hiç sarmıyor ya bıktım artık 2yi zar zor görüyom ilerisine gidemiyorum🥲
Gizem9688 Ben daha 3 aylik gebeyim 1.5 litreye yakin anca içebiliyorum midem cok bulaniyor onda bile. Bazi gunler daha az icince bende de agriyo oluyor ama