MerVekarasu benim tecrubemden bahsetmek isterim canım ,ama keisnlikle kötü etkilemek istemem .6 haftalıkken bir akşam kanamam başladı direk hastaneye koştuk .Parçalı ve kırmızı renkteydi .Sonrasında doktorum acil servise kadar geldi ve bebeğin kalp atışlarını ultrasondan duyamasak da , vajinal muayene ile duyduk.Yatisim yapıldı .Doktorum kanama alanı olabilcegeni söyledi. gerekli tüm müdahaleleri yapıldı.kanamam çok arti dizlerime yatağa dek kanamam olmuştu bu surecte tabi hala hastanede kaliyorum .Bir kaç saat sonra çok büyük parça geldi , ebelere gösterdim ama çok önemsemediler.Gerekeni yapıyoruz , yapabileceğimiz başka bir şey yok ya durucak ya fldusucek dediler.Sonrasinda 2. Gün ultrasona bakmadık .Kanamam hiç durmadı .3. gün doktorum bakmak istediğinde ultrasonda bebeğin olmadığını gördük ve kürtaj oldum.aslinda ilk gün düştü bebek bana kalırsa .3. gün farkedildi..Beta hcgye bakılmadi ama kürtajdan bir hafta sonra dahi beta HCG 200 lerdeydi.Regl olana dek sifirlanmiyormus.Kurtaj sonrası da 25 gün kadar azar azar kanamam oldu ve çok ağrılı bir ameliyat değildi.Bana doktorum sağlıksız gebelikler 6.haftada sonlanabiliyor demişti.Ama kanama alanı da olabilir.Benim de aşılama tarihim 28aralikti ama son adetim 16 aralikti.1 Şubat’ta kürtaj oldum .isterseniz başka bir doktora gozukun .Kanamaniz olmasına rağmen bu kadar belirsiz konuşmaları anlamsız.Umarim geçici bir durumdur🌸