Merhabalar bebeğimin 40ı yeni çıktı.Yaklaşik 1 2 haftadır göbek deliği sisti ve doktor gobek fıtığı dedi.Başina gelen var mı, geçebilecek bir sey mi öneriniz var mı?Doktor 1 2 yaşinda gecer dedi ama surekli agliyor. Ağri yapiyor olabilir mi nasıl rahatlatirim.