Emo333333 Kizlar ben e bebegin sitesinden 500TLlik bi alisveris yaptim 1haftayi gecti siparişimi hala kargoya vermediler.Googledan arastirdim herkes sikayet vara yazmislar bir ok kişi bu konudan muzdarip parayida yatirmiyorlar oyaliyorlarmis.Kisa azamanda kargosu eline ulaşan varmi acaba yazarmisiniz merak ettim
Vandb Emo333333 2 hafta gibi bir süreç sonunda kargoya veriyorlar şubat kampanyası çok olunca anca oluyor biraz ağır ama gönderiyorlar
minikmucizeemaak Emo333333 Agt kargo getirmedi çok uzun sürdü. Sürekli e bebek müşteri hizmetlerini aradım para iadesi de uzun sürmüştü ama beklettikleri için özür maiyetinde 200 tl kupon vermişlerdi. Ama tövbe bidaha sitesinden almam
Edaacar-ozkan Emo333333 Canım ben de 10.000 TL’lik alış veriş yaptım siteden maksimum on gün içinde bütün ürünler geliyor
Emo333333 minikmucizeemaak Bende birdha birsey almayi dusunmuyorum.Dahada gevikecek olursa musteri hizmetlerini arayacagimm
dhbetul Emo333333 canım ben daha yeni gümüş kapak aldım indirimden iki gün içinde geldi hem de istanbuldan Sivas’a. Çok memnun kaldım valla. Mağazada yoktu siteden hemen aldım ve daha ucuza
tamamdanolmuss Emo333333 9 şubatta verdim 13 şubatta teslim edildi. Yoğunluk sebebiyle geç kaygılanıyor. Müşteri temsilcisini arayıp konuşmuştum.
Rabisozdmr Emo333333 bende ocak ayında bir ürün aldım e bebekten . İade süresi geçmiş. Değişimi de aynı ürünle yapıyorlar . Hiç beğenmedim ürünü çok geç açtım paketini . Mağaza da bir işlem yapmadı.
curlysister Emo333333 bebek arabası almıştık 1 hafta sonra kargoya verildi sanırım geç oluyor şu ara indirimleri de çoktu
Rumeysacelikk46 Emo333333 indirimden kaynaklı 9 iş gününde kargoya verileceği belirtildi bende bebek arabası almıştım , siparişimden 5 gün sonra kargoya verildi ☺️ yoğunluktan dolayı diye belirtiyorlar dikkat etmediniz mi ?
Anneelikk Emo333333 şuana kadar sorun yaşamadım.bir kargom daha var hafta içi gelir diye düşünüyorum . Artı arkadaşıma da bebek arabası istedim hemen geldi
pisiannesi Emo333333 bende göğüs pompası sipariş vermiştim 1 hafta sonra kargoya verdiler bugün yani, yoğunluk var galiba
elmaelmaelma Ürünlerin altında zaten 10 iş günü içinde kargoya verilir yazıyor. 10 iş günü 2 hafta yapıyor zaten. Kaldı ki şubat kampanyalarından dolayı da ekstra bir yoğunluk ve gecikme olabilir. Sizin siparişiniz acil miydi ki böyle stres yaptınız hemen?
Birbahargunu Emo333333 Şubat indiriminden dolayı böyle benim de 9 gün olmuştu bugün aradım yasal süreyi gectigi için çıkarttılar hemen depoda çok yoğunluk varmış yoksa güvenilir bir yer ben sürekli alıyorum