Ogizzz canm benim , 9. Ayimizda Dr a benim zorumla esim gitti , ve sperm sayısı azdı , tedavisi aylarimizi aldı , Dr ilk tüp bebek için 5 ay tedavi gördü , yapıldı ama tutunup düştü sperm den kaynaklı denildi, 2. İçin tedavi tekrar yapıldı tutunmadi bile sonra 3 ay tekrar yoğun bir tedavi başlandı ama sabah 5 akşam 7 tane ilaç kullandı eşim. 3. Tüp bebek tedavisinden hamileyim şuan 22+2 haftaligiz. Yani demek istiyorum ki sakin erteleme tüp bebeği, aşılama boşuna yaptiriyorsunuz biz ilk Dr a gittiğimizde ben direk dedim aşılama istemiyorum tüp bebek istiyoruz , aşılama oranları çok düşük çünkü bana zaman kaybı olarak geliyor