Nisos Kızlar başına gelen var mı 22+4 bugün detaylı ultrasona girdim doktor 4,5mm böbrek genişliği var dedi riskli değil şuan doğuma kadar takip edelir ama sık görülüyor doğumdan sonra geçiyor dedi başına gelen var mı aydınlatır mısınız beni
-Mervealks- Bende 22+5 haftalığım ben 16. Haftamda öğrendim cinsiyeti ile birlikte herkes birşey diyor büyük bir çoğunlukta erkek bebeklerde sık görülüyor doğunca geçer dedi bilmiyorum bende takip ettiriyorum böbrek durumunu
-Mervealks- Aden17 yok hayır yükselmiyor doktorda erken doğumu gerektirecek durum yok bebek doğduktan sonra çocuk üroloji görecek dedi öyle kontrollere gidiyoruz
Nisos Aden17 ama artsa bile doğumdan sonra tedavisinin kolay olduğunu söyledi doktor bence kendiniz strese sokmayın ama ister istemez kafasına takıp üzülüyor insan bende öyleyim 😔sebebi ne olabilir ki acaba bizden kaynaklı bir durum mu bu
Aden17 Nisos bilmiyorum canım ama çok var çok duyuyuyırum.. artsın yada tedavi evet var böbreğini kaybeder mi diye korkuyorum ne bilim sürekli aklımda:( senin kız mıydu
Aden17 Nisos inşallah canım sen 4.5mm den sonra ilk mi gidicen hadi güzel haberlerini ver de Umutlarımız artsın inşallah
Nisos Nisos Aden17 merhaba çok şükür bizde bir genişleme yok aynıymış sadece gebelik şekeri çıktı bende maalesef
Aden17 Nisos şeker olanlarda bu genişlemeyi duyuyorum ya:( sevindim ama 4.5 da kalmasına benim de haftaya Salı randevum 10dab 15 e çökmüştür artık
Guldane1 Bizde de böbrekte genişleme ve bağırsakta parlaklık göründü doktor geçer ama fetal dna testi yaptırmanı öneririm dedi