Ozgurgok Ayse1301 bende de 31. Haftamda çıktı. Muhakkak idrar kültürü yaptırın ve orada çıkan antibiyograma göre doktorunuz antibiyotik yazsın. Her antibiyotik her bakteriyi iyileştirmiyor. Doğru tedavi ile inşallah geçecektir enfeksiyonunuz🙏🏻
Ayse1301 Ozgurgok inşallah 🤲🏻 hepimiz için güzel geçsin tüm süreçlerimiz hamilelikle birlikte başlıyor her evresi ayrı zor Allah yardımcımız olsun 🤲🏻
Zuleyha_18 Ozgurgok enfeksiyonum da vardı malesef ama su kaybı ondan sonra oldu antibiyotik kullandım