Gebeligin basinda yani ilk dönemlerde seker çıkıp doğum yapan var mı benim 7.haftamda cikti ve panikle insuline başladım şuan 19 a doğru gidiyoruz akşam 10 doz tek sefer insulin kullanıyorum. Acljklarim çok iyi 70 80 arasi tokluklarim sorun 1.saat hep 100 110 arasi ama eğer karbinhidratli unlu birsey yersem 2.saatim 135 e kadar yükseliyor yarım saate tekrar 90 para düşüyor ama benim 2.saatte bir fırlama oluyor erken doğuma sebep olmaz inşallah duam o yönde bir de ben sonradan bu değerlerle seker hastasi olur muyum kalır mi tecrübeli anneler