ZehraNur21 Yeni hamileyim. Doktor rahmin ters dedi. İlk defa öğrendim, bu durumu yaşayanlar deneyimlerini yazabilir mi?
YldrmNUR ZehraNur21 canım rahmin ters olması sadece şekil olarak bi farklılık. Geri kalan her şey aynı. Bebek büyüdükçe rahim normal haline geliyor. Normal Doğumda yapabilirsin engel değil
hepoyleolurzaten__ ZehraNur21 benim rahimim de ters ama gebeliğe engel bı durum değil ters rahim üç çocuk doğurdum şuan ikizlere hamileyim 🙂 sadece cinsel ilişki sırasında canım çok acıyor başka sıkıntısı yok
paradise35 ZehraNur21 benimde rahmim ters 32 haftalık hamileyim Gebeliğe engel bir durum değil sadece yapısı farklı
ZehraNur21 5 haftalık daha görünmedi, doktor rahim ters diyince de biraz evham yaptım, düşük falan olur diye. Rahatladım şimdi. Teşekkürler ♥️