Mobilya alma canm en mantıklısı baza gibi olan en basitinden yanına bir tane koruma alırsın oh mis diğer tarafında duvara yaslar sin oralarada yastık koydun mu tamam 😂😂 ben Montessori aldım karyola tipi 1 sene kullanmadan kenar yerlerinden yani vida yerlerden kırılmaya başladı 😭 suanki aklım olsa idi baza tipi alırdım yada genç odasi yataklarından