Umayy1 beni diş doktorum kabul etmedi. dolgu yenilemek için sormuştum ağrıyor gibi gelmişti . İlk 3 ay ve son 3 ay zaten işlem yapmıyoruz. Ortadaki 3 ay ise çok çok acil bir durum varsa ancak o zaman yapıyoruz demişti , özellikle uyuşturmak zorunda oldukları bir işlem olduğu için muhtemelen