Kubraurganalper Haftamdayim bugün doktorum ilk defa bebeğin bacak boyunun 3 hafta geriden geldiğini söyledi bu durumla karşılaşan oldu mu? (Özel de takipliyim gelişim geriliği önemli mi bir sorun oluşturur mu dediğim de geçiştirdi basına gelen var.mı ) bacak boyu kısalığı Down sendromu na mı işaret ediyor? 2 li test sonucum normal gelmişti bu haftaya kadar da böyle bir durum yoktu.. çok moralim bozuldu
Aysegltrna Kubraurganalper Merhaba aynı sorun bizde de var 30. haftadan beri hep 3 hafta geri cıkıyor, baska doktora da gittim o da aynı sekilde. Sadece bacak boyu geriliği gelişim geriliği anlamına gelmiyormuş maalesef (her yeri geri olsa beslenemiyor vs. denebilirmiş) ama sadece bacak boyu geriliği olunca ya genetik ya da down sendromundan süpheleniliyormus.. cok üzgünüm bende mafoldu hamileliğim simdi 39 haftadayım dogumu bekliyorum. Siz gittiniz mi baska doktora?
Sym_nr Kubraurganalper 37.haftamda bacak boyu kısalığından ve bütün değerlerin birer hafta geriden gelmesinden dolayı perinatolojiye yönlendirildim çok moralim bozuk şimdiye kadar söylendi bacak boyu kısa ama genetik olabilir denildi şimdi doktor da en son ne zaman bakıldı diye söyleyince fark edilmemiş bişeyler var gibi hissettim çok moralim bozuk
Pinarrrrrrrra Canım ben perinotolojideyken doktor bı hastayı muayne ediyordu kadın doğum doktoru bacak boyu kısa diye sevk etmiş diger bacak boyunu görememiş perinotoloji doktoru kontrol ettiğinde bebeğin bacak boyu gayet iyi normal senin doktorun bebeğin bacağı yerine kolunu ölçümus buradaki ölçü kolla uyuşuyor demişti belki senin doktorun da yanlış ölçüm yapmıştır farklı bir doktora da git canını sıkma o kadar bebekler için sorunlu diyip de hastalıksiz sağlıkli doğan çok Bebek var
Kubraurganalper Pinarrrrrrrra p.tesi günü şehir hastanesine gidicem başka bir doktor görüşü önemli dediğiniz gibi dir umarm 🙏😔
Kubraurganalper Aysegltrna evet p.tesi kocaeli şehir hastanesine gittim sorun gormedi bebek ölçümleri 35 küsür çıkıyor ama son adetime göre 37deyim sorun görmüyorum dedi doktor haftasına göre kg su gayet normal dedi kan idrar tahlili istedi 15 mart a devlette gün verdiler sezeryan için p.tesi gel son muayneni yaplm dedi.. yarn özel deki doktorum ile de son kez görüşmeye gidicem baklm bu defa ne diyecek
Cennet_kusum16 Karın çevresindeki gerilik çok önemli değil ama bacak, kol, baş kısmında oluşan gerilik bizim için çok önemli demişti doktorum. Bizimde karın çevresi 1 hafta geri..