iremmmuyannn 12 haftalığız geçen hafta erkek denildi bu hafta kız acaba tahminde bulunurmusunuz başına böyle bişey gelen varmı
Asyaeylul2816 iremmmuyannn bana 14.haftada erkek denildi 17haftada kız gibi dendi 21 haftamda %80kız dediler
gulsenmstf iremmmuyannn 10+5 de erkek dendi 13 haftada erkek dendi 17 de gstermedi bgun gttik 18 olduk kız dendi 😄
Bekledigimmucizemm iremmmuyannn benim bebişimle aynı ultrason fotoğrafları o yüzden bence kesin kız 🐣🌸
Asyaeylul2816 iremmmuyannn %70-80oramomda kız dedi 21haftalığım devlette ultrasonu göremiyorsunuz yani bizim buradakilerde öyle doktor kendi bakıp öyle dedi
iremmmuyannn gulsenmstf neye göre erkek kız diyolar anlamıyorum yaa pipi gördüm dediler mi sanada başta
gulsenmstf Cilginanne2bebeli68 aslında gördüm pipiye benzer bsey vardı ikisinde de ama ngun bacak arasını kesin net gördük 😅
Cilginanne2bebeli68 gulsenmstf bundan sonra kesin kiz demi 😂 benim gorumceme de 3 .5 aylikmen kiz dedi 4.5 aylikken erkek oldu suan oğlu olacak
gulsenmstf Cilginanne2bebeli68 evet kesin kız ddi insAllah oledir artık 3 yaşında kziim var ismini koyduk erkek diye öyle benimsettik smdi kız kardeşinin ismini öğretiyorum 🤣🤣 acele etmişiz 🤣