ElaEge cglcetin0 kız bizimkiii adı ela olucak insallah kücükken daha net gözüküyor valla büyüdüğü için suan kısım kısım görebiliyoruz 2-3 aylıkken keyfini çıkar ultrasonun zaman çok hızlı geçiyor anlamıcaksın bile
cglcetin0 ElaEge oyy sağlıkla gelsinn şu an sanki hiç geçmiyo gibi zaman 🥲 bi an önce büyüsün istiyorum 😂 ay bi de şey soracaktım ultrason kalitesi nasıl mutlu beyin? ben hayat hastanesine gittim de hiç sevmedim ya özel olmasına rağmen kötü bence
belginuzun Taze1anne- ben de Tuğberk Beye 2 kez gittim. çok kibar, naif, hastalarına anlayışlı davranıyor. hiç bir soruyu sormaktan çekinmedim. herşeyi çok detaylı olarak anlatıyor. şuan için gayet memnunum. umarım ileride de herşey güzel olur.
Gzdee93 belginuzun Bende doktorumu değiştirmek zorunda kaldım tuğberk beyi merak ediyordum sonuçta 5 aydır farklı doktordayım sıfırdan takipte anlayışlı ve ilgiliyse onu deneyeyim
Aymiram_17 Kıymetli anneler Tuğberk ve Mutlu bey için randevu için iletişim numaraları varsa vere bilir misiniz bide yakın zamanda her ikisinede giden varsa muayene ücretleri ne kadar bende mecbur doktorumu değiştirmek zorunda kaldım
ElaEge Aymiram_17 900 küsür bişi ödedik tam hatırlamıyorum ben içeri girdim hemen randevu içinde doruk sayfasına girip yıldırım doruk hastahanesini seçerseniz uygun saatlere alabilirsiniz
btytgy ElaEge ben de sizinle tamamen aynı durumdayım. Dokturumuz (çekirge) aynı değiştirsem mi diye düşünüyorum 28. haftadayım ama kararsızım ve diyabet hastası oldugum icin herkes normal doğuma yanaşmıyor o yüzden seçtim zaten çekirgedeki doktoru. Bir de yıldırım doruğu sevmiyorum sizin dogum teminatlı sağlık sigortanız mı var peki? Benim öyle. O yüzden her hastaneyi seçemiyorum. Bi de dikkatimi çekti mutlu bey yıldırımda ama farklı hastanede yapabiliyor mu doğumu yine sigorta kapsamında eğer öyle ise şansımı denesem mi diye düşündüm şimdiden teşekkürler çok fazl şey sordum 🥹
ElaEge btytgy bence değiştirin hiç düşünmeyin çok pişmanım 28 e kadar beklediğim için şahsen Mutlu bey hem yıldırımda hemde nilüfer dorukta doğumunuza eşlik edebiliyor siz nasıl isterseniz fiyat az bir şey oynuyormuş ama bizimde doğum teminatlı sigortamız o yüzden duruma göre karar vereceğiz haftanın 2-3 günü de nilüfer dorukta nöbete kalıyor numarasınıda size hemen veriyor ne zaman sıkıntı yaşarsanız çekinmeden aramanızı söylüyor bi kere sohbet etseniz ses tonunun bile ne kadar naif olduğunu görüceksiniz güven doluyor insanın içi doğum korkum tamamen ortadan kalktı sezeryanda normalde okey benim için arkadaşım sezeryan oldu bebek gelmediği için saniye ayrılmamış yanından sürekli uğramış kontrol etmiş sorularını yanıtlamıs benim beklentimde bu şekilde o kadar ücret ödüyoruz muaynede de dogumdada rahat olmak istiyorum güvende hissetmek çok önemli değişin bence
btytgy ElaEge çok teşekkür ederim bilgilendirmeniz için iki hastanede birden oldugunu bilmiyordum çok sağolun 🙏🏻🥹
ElaEge btytgy bende bilmiyordumm beşevlerde oturdugumu söyledigimde aaa istersen nilüfere gelirim yakın olur rahat edersin uğraşma dedi ve gönlümü fethetti beni benden cok düşünen cağnım doktorum ayrıca rica ederim inşallah güzel şekilde atlatırız bu günleri ♥️🥰
Heisenbergk_13 Taze1anne- merhabalar 18 Martta Tuğberk beye randevum var. Gidince sizinle paylaşırım fikirlerimi.
ElaEge cglcetin0 ben memnun kaldım çekirgede siyah beyazken dahi hiçbir şey göremiyordum burda detaylıdaki gibi renkli görünüm mevcut rahim agzına kadar görebildik kızımın burnunu yanaklarını çok net gördük parmaklarının bogumlarına kadar en keyifli ultrasondu 1 nisanı bekliyorum şimdii
Heisenbergk_13 Taze1anne- merhabalar. Bugün Tuğberk beyle tanıştım. Kendisi çok kibar ve her şeyi çok fazlaca açıklıyor. Hastanın her cümlesini dinleyip sabırla cevap veriyor. Gözünüz kapalı gidebilirsiniz.