Mamacitaa5 Ara ara sancı giriyor ama hadi hayırlısı 38+lardayız sat’a göre ama 1 hafta önden gidiyor Pazar günü acile gidicem kontrol için hayırlısı bakalım sizde durumlar ne ?🙋🏻♀️🌸😄
Hypenia Mamacitaa5 38+5 ama bende doğurmadım ayaktayım 😂😂😂 doğurdunmu sorularından bayılccaaaaaammm şskslskddv
Mamacitaa5 Hypenia al bendende o kadar bende çok çevrem heyecanlı sen hala yatmadın mı hastaneye diyorlar 😂 bizde isteriz şıp diye dopurmak ama gelmezlerse napalım 😅
Hypenia Mamacitaa5 valla yarın gidicem en son gittiğimde 3660gr dı bebiş doktor bidahaki kontrolde3900 olursa sezeryan olur demişti galiba gün verecek sonunda soranlar da bi huzura kavuşsun artık 😂 ama çok korkuyorum sezeryandan da hep normal istemiştim nasip değilmiş
Mamacitaa5 Hypenia gelmezse elden bişey gelmez sizin sağlığınız her şeyden önemli sağlıkla kavuşun 🌹🙋🏻♀️
Mamacitaa5 gokyuzununogrencisii Allahım o kadar dayanamam ya hayırlısıyla hepimiz tez vakitte kavuşuruz inşallah sağlıkla
Sumeyye_g gokyuzununogrencisii maşallah bende 37 yim gelsin istiyorum artık doktorum banada sezaryan gün verecek galiba