bulutunannesi33 ayy her yemek yanında salgam gunde uc dort tane lımon kocamn kocaman kabuguyla oglum oluyor 28hafta bıtıyor hemen hemen tum gebelıklrımde yerdım ama bnda daha beter oldm ya lımon dıye aglıcam
Kubulik Bende ilk aylarda sürekli eksi ve limon yemek istiyodum hala da öyle gerçi tatlıyı hiç sevmem cinsiyetimiz erkek 🤗
Kardii Çok yeme limon asitli bir yiyecek ben doktoruma sordum bende caneriği aşermiştim onu bulamayınca limonu tuzlayıp yedim ama doktorum vücudundaki asiti yükseltir bebeği atar dedi 1 2 tane yesen yeter bence