Arbuk5234 birminikvarmiss yoğun bir kanamam yok benim sadece 1-2 damla şeklinde kahverengi lekelenmem var arada pembesi oluyor yoğun kanamam yok regl gibi💐🤗
Gmzdmn26 Bende adet gününde verdim kan 97 çıkmıştı 2 gün sonra gene verdim 216 çıktı adetıme 3 gün kala da hızlı gebelik testi yapmıştım sılık çıkmıştı sağlıkla kucağınıza alın insallaj
-Buse35 Arbuk5234 sağ salim inşallah kucağına da almayı nasip etsin canım dikkat et eğilme uzanma ağır kaldırma 3 ay cinsel ilişkiye ara ver kan tahlillerini de ver tedbir senden takdir Allahtan 🤍🌼
Edadlgc Progestan ilaca başlaman gerekir sabah akşam gebelikte hiç bir kanama kahverengi veya kırmızı kabul edilmez geç kalmadan başla