Sinemms06 Çok şükür doğum yaptım kızlar normal oldu 2. Doğumum da gelmiyor gelmiyor dedim bugünü seçti kızım olsun sağlıklı olması daha önemli kendime geldiğimde buraya bütün hikayemi yazicam 🥰
gokyuzununogrencisii Bana dua et nolursun adım Yağmur 🤍 40+2 oldum doğum başlamıyor sancım falan yok 😢😢😢