Gizemmm223 Kizlar 33 haftalık hamileyim nstde bebek az hareketli çıkmış doktor acmisin dedi çok değilim dedi serum bağlıcaz sonra yine nst bakcam dedi yine aynı cikarsa acil doğuma alcaz dedi var mi başına gelen şeker var ondan cikolata yemedim
Dmndmn Gizemmm223 Valla öyle bi şey gelmedi başıma hiç açsan yemek veririz çikolata meyve suyu filan dediler sadece.Haftanız doğum için çok erken değil mi ? Bebeğiniz kaç kilogramda ?
tatlibebegim_ Gizemmm223 neden nstye bakmak istedi sancı ağrılarınız falan mı vardı birde gebelik şekeri mi var sizde de
teacher-mom21 Gizemmm223 benim 33 TE bakti ordaki hemşire karnımı sallamıştı uyuyordu galiba sonra düzeldi
Zeze03 Gizemmm223 inşallah istediğin gibi olur canım zaman epey yaklaşmış zaten vakit korkma içini ferah tut erkende olabilir sağlıcakla doğsun da
tatlibebegim_ Gizemmm223 bende de şeker var şuan 30+4 sabahtan beri adet olcakmış gibi kasığım sancıyo, 29+6da 1700 gramdı
Sedapetek Gizemmm223 nasıl yani neden ultrasondan bakmadi benim doktorum ilk ultrason sonra nst bakıyor
Derara Gizemmm223 geçen hafta benim ilk nst öyle çıkmıştı. Şeker olmasına rağmen bir meyve suyu iç dedi dolaş gel tekrar çekelim dedi. O zaman normal çıkmıştı. Uyuduğu ana denk gelmiştir. Stres yapmayın🥰