Enguzelmucizem
Kızlar iyi akşamlar hepinize🤲23+4 hamileyim oturduğum yerden kalkarken ya da ayıptır solemesi tuvaletten kalkarken sol kasigima bir agri giriyo 3-4 saniye sonra geçiyor yatarken otururken falan bir sorun yok bu şekilde olan anne adayımız varmi acaba kimi diyo ki artık büyüdüğü icin baskı yapıyordur falan size de sormak istedim🤗herkeze hayırlı doğumlar 🤲