Hamilebirisi_06 Zepeliz kızım olacak Allah izin verirse kendi isteği üzerine deldiririm onun dışında 1 yaşından önce önermiyorlar zaten enfeksiyon riskinden dolayı
3babynur Zepeliz kızım şuan 1 buçuk yaşında en az bı 3 olana kadar deldirmeyi dusunmuyorum ..3 ten sonra da bı düşünürüm o an ki ruh halime bağlı 😆
Elifecemom Zepeliz kızım 2.5 yaşında deldirmedim kıyamıyorum 🥺 kendi ne zaman isterse aklı başına gelince deldiririm acelesi yok😊
Nazlii_ Zepeliz daha çok küçük. Enfeksiyon olabilir. Bence en az 1 buçuk yaşından sonra düşünün derim. Tabii sizin kararınız.
Spgrr Zepeliz ben kendi isteyene kadar deldirmeyi düşünmüyorum küçükken dikkatleri hep öyle şeylerin üstünde Allah korusun kulağından çekip kulağına zarar verebilir çıkarıp yutabilir ne gerek var diye düşünüyorum herkes küçükken deldir dedi ama ben karşı geldim şu an 16 aylık kendi konuşmaya başladığında isterse deldiririm
_Mother_ Zepeliz çok küçük değilmi daha 2 yaş 7 aylıkken deldirdim ben benim kulağımda görüyordu anne bak benim yok diyordu o yüzden deldirdim yoksa daha beklerdim
Mzzz Yok artık kucucek daha ya ayrıca ilerki aylarda kulaklarinicçokcçekiştiriyorlar ilk defa bu kadar minik bir bebeğin kulağını delirmek isteyen duydum 🙄
Zepeliz Mzzz yok artık ya ilk defa yazılanı anlamayan biri görüyorum, gördüğünüzü kendinize göre yorumlamayınız soru soruluyor soru ister cevap ver soruya ister cevap verme.
Aysnr11 Zepeliz Bence de kıyamayın zaten daha çok küçük küpeden ne anlayacak el kadar bebek 😟 Büyüyüp aklı yetince deldirilmesi taraftarıyım ben
Moonfaced Zepeliz 4 yaşında kızım küçükken hep kendi isterse büyüyünce deldirsin dedim deldirmedim şimdi pişman oldum kızım çok küpe takmak istiyor ama deldirmekten korkuyor keşke 5-6 aylıkken deldirseydim
Shurupp Zepeliz kızım 11 yaşında kendi istediği zaman deldirmesi tercihimdi tabiki. Şuan asla istemiyor nefret ediyor küpeden iyiki deldirmemişim. Çocuk da olsalar beden haklarına saygı duymamız gerektiğini düşünüyorum.
Hatice--- Zepeliz 3 yaşına girecek nisanda hala deldirmedim kendi ne zaman isterse o zaman deldiririz artık
asel-yasarrr Zepeliz daha çok erken bir yaşını hatta en az iki yaşı geçmesi gerekir bana kalırsa tabiki benimde kızım var 10 aylık bekliyorum öyle büyüse de deldirsem diye
azracan20 Zepeliz trendyolda kulak delme aparatları var canım hiç acıtmıyormuş bebekleri için kullanan anneler var yorumlarını görebilirsin istersen ondan al mavi tek kullanımlık bişey bir de istersen birkaç aylık olsun öyle yap enfeksiyon yüzünden 1 yaşın dolmasını bekliyor herkes ama kolonya falan sürebilirsin anlık sızlatır ama en azından mikrop kapmaz direk altın küpe takman lazım ama hem çabuk kurur yarası hem de mikrop kapmasını engeller imitasyon enfeksiyon için daha riskli