Bbk88 Yok aşkım valla ben 12 bucukta kesiyordum her gün 14:30 benim saatimdi ama yinede öyle kıpkırmızı olmadı demekki herkesin hormondan yumurtadan değişiyor bana göre en koyu olduğu günü iyiki değerlendirdim sonrada çatladı zaten diğerlerine göre daha pik olmamış diyenler oldu ama benim tam pikmiş o kadar çıkmış yani🙃