seymayd tommie tippee aldım. Biraz akisini bi tık fazla olandan almisim. Ama cok memnunum. Su an philips avent herkes kullaniyor diye dilinde. Ama bu biberon konusunda o kadar arastirma yaptim ki. Herkesin dedigini yapmaktansa kendi bildigimi okurum dedim. Gerekirse gidip philip aventıda alırız dedim. Ama su anlik cok iyi. Öneririm. Sadece azicik pahali. Ama e bebekte cogu zaman indirime giriyor