myangelson myangelson bende çok sıkıntılı geçirdim hamilelikleri mi, ilkinde acil serklaj atıldı, 2 saat sonra suyum geldi 5hafta sırt üstü kalkmadan hastanede kaldım enfeksiyon dan kaybettim, ikincisi 13 haftamda önlem serklajı oldum 22 de detaylı ultrasona gittiğimde serklajin tamamen açıldığını öğrendim ve tekrar acil serklaj oldum. Oda 9gun sonra enfeksiyondan kayıp ettim. Ondan önce çok sayıda düşüğüm, dış gebelik oldu. İlk erken doğumlumdan sonrada birdaha kendim hamile kalamadım. Tüp bebek profu bana 3 kez vajinal olmuşun tutmadı yine olsan yine tutmaz dedi, abdominal en doğru karar dedi. Arda lembeti duydum çok aşırı pahalıya yapıyormuş. Ben araştırma yapmadım ama Ankara’da gogsen bey varmış o sadece abdominal yapıyormuş, ben kendi perinatologumun önerdiği doktora yaptırdım dr Baki Erdem. Bakırköy Acıbadem de kendisi.