Eren_yks2 doktorum prilam yazdı çok aşırı faydası olmadı ama yine kusmalarım azalttı günde 3-4 kere kusuyordum mutlaka yazdırın doktorunuza yada aile hekimleri de yazıyor hamileyim diyince. Doktorun dediğine göre bir zararı yok ve günde 4 kereye kadar kullanılıyor Reçetesiz hali 350 lira