Papatyaa2 dün girdim muayene ye keseye karnımdan baktı gördü, sonra kese boyun küçük diyince alttan da bakalım dedi tamam dedim alttan da keseyi gördü ölçüm vs yaptı sonra işin tuhaf olanı kalbi de atıyor biliyormusun gözümle görüyorum dedi ciddi misiniz dedim , sonra açtı ve dinletti 😒 şuan regl tarihime göre 6+2 içindeyiz ama kan değerlerim 2650 çıktı bugün 2 katı artması gerekirken 2 gün önce 2150 idi , dediği de sağlıksız bir gebelik gibi duruyor düşme ihtimaline kendini hazırla haftaya kadar kanama takibi yap dedi bugün ilk defa leke oldu kahve tonda önce normal dedi sonra kendini takip et dedi 5 martta başka bir doktorla görüşeceğim nasipse..