Kbrarsln Kızlar 18 haftalık Hamileyim dün akşam acile gittim karnımın içi agrıyordu ve belim agrıyordu doktor nst ye girdirdi bisey çıkmadı şükür de normal mi sizce ?
hohomoromu Kbrarsln sancı olup olmadığına baktı normal bana da 23. Hafta da baktı bebek kasılıyor dedıgım ıcın ama cıkmadı sancı ıhtımale karsı baktı dr gayet normal için rahat Etsin