Gggg-12 tansiyonunuzu takip etmeyi bırakmayın baş ağrısı durumları olursa mutlaka ölçün büyük tansiyonun 14-15 ı gördüğü durumlarda veya baş ağrınızın geçmediği durumlarda , ödem lerimizin gittikçe arttığını fark ederseniz doktora gidin mutlaka. Bunların takibi sırasında da lütfen panik olmayın soğukkanlı olmaya çalışın, zaten siz kendi takibinizi yapıp erken müdahale ile doktora başvurursanız skıntısız şekilde geri kalan müdahale hastanede yapılır 🙏