Meryemursn Selam arkadaşlar 6. Ayımdayım türk kahvesi içmeyi çok seviyorum iki günde bir mutlaka içiyorum ilk 4 ay olabildiğince bıraktım fakat şu aralar içiyorum içenler var mı bu durum hakkında ne düşünüyorsunuz 🤎☺️👀
Kubhar-21 Meryemursn afiyet olsun😊 doktor günde 1 fincan kahveye müsade ediyor aşırı içmiyorsan sorun olacağını sanmıyorum
sallyt Meryemursn ben kafein bağımlısı sayılabilirim😂günde 2 kere espresso içiyodum ve türk kahveside hamile olduğumdan beri 2 bardak espresso yada 1 fincan türk kahvesine izin verdi doktorum 🙈 ama espresso için kafeinsiz kahve aldım ayrıca nolur nolmaz diye karışık tüketiyorum
Nidaanur Meryemursn günde bir fincan içiyorum. Türk kahvesi çok katkılı bişey değil sonuçta diye düşünüyorum 🥲
Elifelif0110 Ben bazen 2 içiyorum yanında hurma ya da kayısıyla ☺️ Bazen filtre kahve içiyorum tabi günlük içiyorum diyebilirim. Bununla ilgili video çok izledim belli bi kafein miktarı varmış onu aşmadığın sürece bir şey olmazmış riskli bi gebeliğiniz yoksa😊