newmommk merhabalar, 30 yaşında ve isteyerek çocuk planlamış birisi olmama rağmen neler düşündüğünüzü çok iyi anlayabiliyorum. Bu konuda konuşabilmek, endişelerinizi paylaşabilmek bile korkularınıza bir parça iyi gelebilir. Eğer bulunduğunuz şehirde şehir hastanesi varsa, gebe polikliniğinden gebelerle ilgilenen psikologlara yönlendirme isteyebiliyormuşsunuz. Bu konuda çok kısa bir görüşme şansım oldu, kısacık sürede bile yalnız olmadığımı, çoğu kişinin bu tarz düşünceler yaşadığını anladım ve endişelere bir parça da olsa iyi geldi. Belki size de iyi gelebilir. Hele ki çevrenizde sizi bu konularda anlamayan insanlar varsa. Bu tarz duyguları bastırmanın sonraki dönemlerde daha büyük sıkıntılara sebep olabileceğini öğrendikten sonra konunun uzmanı ile yapılacak konuşmanın çok büyük faydası olacağına inanıyorum