Merhaba ben 28 yaşındayım ikiz bebeklerime hamile olduğumu yakın zamanda öğrendim.Çocuk istiyordum ama birkaç sene sonra düşünüyordum hamileliğim biraz sürpriz oldu,derken ikiz olduğunu öğrendim daha da sürpriz oldu.Sürekli bulantılarım ve kusmalarım olduğu için hamileliğim çok zor geçiyor,belki bununda etkisiyle sürekli henüz anneliğe hazır olmadığımı düşünerek ağlıyorum.Eve kapandığım ve etrafımdaki kimsenin beni anlamadığı zor günler geçiriyorum.Sizce bu ruh hali geçici mi bebeklerim doğunca da kendimi hazır hissetmemekten çok korkuyorum.