Nurdan0104 hamileyim dediğim andan itibaren erkek dedim 13.haftada doktor kız dedi ama yapılabilirim biraz daha bekleyin dedi kocam prensesim prensesim diye sevmesine rağmen öyle sevme ben erkek hissediyorum belki erkektir dedim 16.haftada erkek olduğunu öğrendim :)))