Kizlar hamileligim baslarinda kahverengi akintim oldugu icin doktor progestan baslatti 1 ay kullanmami soyledi yarin 11 haftalik oluyoruz. Yaklasik 3 haftadir lekenmem yoktu gecmisti ama bugun geri basladi normal midir internetten arastirdim 14.haftaya kadar normal oldugu yaziyor ama ben korkuyorum dusuk olacak diye iyice strese girdim ruyalaraimda bile goruyorum napacam ben bunalimlardayim