Kese de bebeği kaçıncı haftada gördünüz acaba ben daha göremedim malesef kesede de hafif bozukluk var dedi doktor 10 gün Sonra ya gel dedi geçen cuma 5+4 Dü göremicem bebeği kalp atışı falan gene olmayacak diye korkuyorum 5+4 de kese boyu 7 mm. Küdürdü