Sudenaz0105 Tebrik etmeden geçemeyeceğim sevgili ebrarcım etiket yapamadım yav baştan beri erkek dedin. Iki kızdan sonra oğlumuz oluyoooor 😍 son görüntümüze hemen çoğunluğumuz erkek demişti zaten🥰♥️
Ebrarabla_06 Sudenaz0105 Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah canım benim🥰 Rabbim iki meyveden de tattırdı sana Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah bir isterlerken iki versin senin adına da çok mutlu oldum 🤲😍❤
Sermec27 Sudenaz0105 bende erkek demiştim yanılmıyorsam sana canım sağlıcakla kucağına alırsın inşallah 🤲🥰
Sudenaz0105 aslansmommmm rabbim bebek isteyen anne olmak isteyen herkesin gönlüne göre versin kimsenin kucağını boş bırakmasın 🙏♥️♥️
Ebrarabla_06 Sudenaz0105 bebiş erkek mi çok şükür canım benim teyyyy teyyyy teyyyy teyyyy🥳🥳🥳🥳🥳 doğru tahmin ettim🥳 yine ben yine ben yine ben ahaaaaahaaa 😁Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah canım benim🥰😍
eso14 Ebrarabla_06 bacım ben nerdeyse doğurucam ama bari 7 haftalık görüntüsünü atim bi tahminde bulun 😂
Tip1_anne Ebrarabla_06 Merhaba ben resim koyanıyorjm ya🥹 başka bi yorumda açıklamışsınız denedim aynen ama olmadı😭
Sudenaz0105 Ebrarabla_06 çok şükür allahıma bin kere şükürler olsun ay çok mutlu oldum kandan belli oldu ya bide tekrar tekrar yok gösterdi göstermedi Ultrason o bu uğraşma yok 😂♥️
akdg95 Ebrarabla_06  1 ay sonra ki fotoğrafımız cinsiyetimizi tahmin de bulunur musunuz 🥰
Ebrarabla_06 Sudenaz0105 senin mutlu olman o kadar çok sevindim ki rabbim hayırlısıyla kucağına olmayı nasip etsin❤🥰
Bebekkk00 @Sermec27 Evet çok küçük tahminde bulundular ama kız erkek diyen çok oldu bide siz tahminde bulunun dedim çok merak ediyorum yinede Teşekkür ederim.❤️