Merhaba ilk gebeliğim şuan 19 haftanın başındayız bebeğimi hissetmemem normal mi? Birde alttan ağrım oluyor kasıklarıma vuruyor özellikle sabah uyandığımda alt karında batma şeklinde sancı oluyor bir kaç gündür doktor randevuma daha var ona göre erkenden gitmeli miyim?