Deletedmom667 Arkadaşlar merhabalar bebek anne rahmine düştüğü saatte yani ilişkiye girildiği saatte dünyaya gelir diye duymuştum.çevremde normal doğum yapan annelere sorduğumda çoğu doğru olabilir dedi. Misal aksam 23:00 civarıydı ilişkiye girdiğimizde,evet bebişinde doğum saati 23:00 doğru olabilir bak diyen çok tanıdığım oldu. Ben yeni hamileyim tecrube etmedim 🙂 Sonuçta allahın bileceği iş ama normal doğan doğum yapan annelere soralım sizce doğrumu 🙂
Duyguvv Deletedmom667 benim oğlan sabah 5:25 doğmuştu 🙈 üstünden 8 sene geçti o saatte mi 🙈🙈 😂😂 bunda bakıcam kaçta doğacak çünkü tüp bebek transfer saatini biliyorum 😁😁
Elifcik34 Deletedmom667 yok canm ben çalıştığım için ilişkiler akşam oluyordu ama bebiş gündüz 3 te doğdu bende tutmadı :-) bakalım bu bebiş ne zaman doğucak
Bahar54 Deletedmom667 normalde iliskiye girildigi anda dollenme gerceklesmiyor. Saatler sonra oluyor hatta 48 saat icinde oluyor dollenme ama saati belli degil :) bana pek inandirici gelmedi o yuzden :)
Deletedmom667 Bahar54 YagizAsyaMom zaten ilişkiye girildiği saat diye yazdım döllendiği geliştiği ws diye yazmadım dikkatli okursanız
YagizAsyaMom Deletedmom667 döllenme ilişkiye girildiğinde değil 12 ile 36 saat arası gerçeklişiyor hangi saate göre neye göre 🤦♀️
YagizAsyaMom Deletedmom667 bizde demek istiyoruz ki ilişkiye girer girmez bebek olmuyor döllenme süreci ve onun ilerleme süresi var
Bahar54 Deletedmom667 BEBEK diyorsunuz yani bebegin olusmasi icin bi dollenme olmasi gerekiyor degil mi :)
Deletedmom667 YagizAsyaMom ilk kelimeye takılma ilişkiye girildiği saat olarak duydum bunuda burda paylaştım bu ladar ilişkiye girildiği saat diyorlar🙂