Mayismom 28 haftalık gebeyim. Birkaç gündür çok kötü şeyler yaşıyorum ve ağlayıp duruyorum, sinir krizleri geçiriyorum. Bebeğim birkaç gündür tekme atmak yerine sadece kımıldanıyor. Herşey yolunda mıdır acaba
ilaxidexi Mayismom inşallah yolundadır ama unutmayalım biz ne yaşarsak onlar da etkileniyor, sakinleşip bebişle konuşun sizi duyup ona göre tepki verecektir 🙏🏼
Ebbruc Mayismom iyidir hareket ediyosa ama sizin stresiniz, üzüntünüz onu da etkiler. Öyle kriz anlarınızda inşirah suresi açın hem siz rahatlarsınız hem bebeğiniz 🙏🏻