Kızlar salı günü kontrolüm vardı 33+5 haftadaydım doktor nst istedi nst de sancılar çıktı ordan jadın doğum acile gönderdiler beni alttan muayene ettiler 1 cm açılmam olmuş tekrar nst çekildi tekrar düzenli sancılar çıktı ama ben hiç hissetmiyordum doğumhaneye yolladılar beni orda tekrar nst çekildi tekrar sancı çıktı yatışım yapıldı ciğer geliştirici ine vurdular sancılar dursun diyede 5 ilaç verdiler çok şükür dün taburcu oldum aam hala risk varmış doktor dedi sadece uzanacan yürümek yasak 35 kadar dayanırsa 35 te sezeryan tarihi almaya gel başına gelip doğumu duran varmı en azından 37 ye kadar kalzsın istiyorum