zeynepfth şuan 34. Haftadayım 32. Haftada nst de benim de sancılar çıktı doktor hemen serum verdi ve bi ilaç verdi serumdan sonra yine nst de sancı çıktı yatış verdi hemen ben istemedim eve gitmek istiyorum deyince magnezyum verdi bol bol dinlen dedi hatta ciğer geliştirici iğne bile yaptırdı. Hala kasılmalar var ama biraz daha azaldı çok takmamaya çalışıyorum şuan çünkü sanki o zaman daha fazla kasılma oluyo gibi hissediyorum. Allah büyük inşallah birkaç hafta daha dayanır